Kioskedia
خانه /
نحوه استفاده از ابزارهای داخلی برای رندر سریعتر | D5 رندر

نحوه استفاده از ابزارهای داخلی برای رندر سریعتر | D5 رندر

تاریخ: 1401/10/24
موضوع: نرم افزارهای طراحی و معماری

D5 Render

یک رندر ردیابی اشعه بلادرنگ برای متخصصان مدل سازی سه بعدی در معماری، منظره، طراحی داخلی، مهندسی و غیره است. با پارامترهای قابل تنظیم برای کنترل اندازه، تراکم و اندازه تصادفی دارایی‌هایی که با Asset Tools قرار می‌گیرند، نه تنها می‌توانید سرعت کار خود را افزایش دهید، بلکه می‌توانید به یک اثر ایده‌آل دست پیدا کنید و در نتیجه دارایی‌ها را به طبیعی‌ترین حالت ارائه دهید. شیوه. D5 مجموعه دارایی را به روز نگه می دارد تا مدل های مناسب را به راحتی از کتابخانه داخلی به دست آورد.

D5 Render ابزارهای ساده زیر را در داخل نرم افزار فعال کرده است، بنابراین نیازی به نصب هیچ پلاگین دیگری برای رسیدن به اثر دلخواه نیست.

 

قلم مو

Brush را انتخاب کنید (و کتابخانه دارایی ظاهر می شود)
دارایی‌ها را از دسته طبیعت انتخاب کنید (حداقل 1 نوع، حداکثر 6 نوع به طور همزمان)
برس خود را سفارشی کنید (شعاع، تراکم، اندازه، اندازه تصادفی، تراز با زمین)
مسواک زدن را شروع کنید.

 

برای فعال کردن ابزار Brush، همچنین می‌توانید دسته D5 Asset Library-Nature را باز کنید، یک دارایی را انتخاب کنید و به Brush در پایین سمت چپ بروید (میانبر "B").

شعاع براش در D5 به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش درگاه تطبیق می‌یابد، بنابراین می‌تواند به اندازه کافی بزرگ باشد حتی برای یک نمای هوایی بزرگ. تنها کاری که باید انجام دهید این است که کمی در ویوپورت بزرگنمایی کنید.

 

پراکنده کردن

ابزار Scatter پارامترهای مشابه ابزار Brush را به اشتراک می‌گذارد و برای فعال کردن آن می‌توانید به سادگی شعاع براش را روی حداکثر تنظیم کنید. روی یک سطح کلیک کنید و با دارایی های انتخاب شده پراکنده می شود. برای حذف دارایی های براش یا پراکنده، می توانید از ابزار Brush Record یا Eraser D5 استفاده کنید.

 

مسیر

طبیعت (گیاهان، درختان، صخره ها و غیره)

مسیر را انتخاب کنید
دارایی های طبیعت را برای استفاده انتخاب کنید (حداکثر 6 نوع)
مسیری را ترسیم کنید
تنظیم تعداد آیتم ها، جهت، فاصله تصادفی، اندازه، روی زمین و سایر پارامترها برای مسیر/دارایی ها در یک مسیر
دسته طبیعت که از 2650 مدل آماده استفاده تشکیل شده است.

 

انتخاب ابزار مسیر (شخصیت/خودرو/حیوان)
دارایی ها را انتخاب کنید (تا 18 نوع)
مسیری را ترسیم کنید
تعداد خطوط، عرض، سرعت، تراکم، رنگ تصادفی ماشین، چراغ ماشین روشن/خاموش، و سمت چپ/راست فرمان را برای مسیر/ماشین های موجود در مسیر سفارشی کنید.

 

سازگاری نرم افزار

 

 

  • SketchUp

  • 3ds Max

  • Revit

  • Archicad

  • Rhino

  • C4D

  • Blender

 

 

 

 

 

 

 

برای آموزش طراحی داخلی، دکوراسیون و معماری با هدف ورود به بازار کار و دریافت مدرک بین المللی معتبر  می توانید از هر کجای ایران و جهان میتوانید در کلاس های آنلاین بدون محدودیت زمان و مکان، از سطح مبتدی تا حرفه ای در آکادمی بین المللی کیوسکدیا زیر نظر بهترین اساتید داخلی و خارجی آموزش ببینید.

 

کیوسکدیا تنها برگزارکننده رسمی دوره های تیف استرالیا در ایران با هدف ورود به بازار کار ایران و خارج ایران و ارائه سرتیفیکیت بین المللی از تیف استرالیا می باشد. در رشته های: معماری، طراحی داخلی، دکوراسیون، بازسازی، نورپردازی، طراحی نما، طراحی فضای سبز، آموزش نرم افزارهای معماری و طراحی، شرکت در مسابقات بین المللی، بستن قرارداد و گرفتن پروژه در ایران و خارج از ایران (بین الملل)

 

برای آموزش و دریافت مدرک بین المللی روی لینک زیر کلیک کنید:

https://kioskedia.com/

شماره تماس برای ثبت نام دوره و اطلاعات بیشتر:

0912-5770351

021-88254691

021-88269173

 

 

Archdaily برگرفته شده از وبسایت 

اشتراک گذاری

آخرین مطالب

مطالب مرتبط

whatsapp
پشتیبانی